Informaatika didaktika töörühma liikmetega on seotud järgmised juba kaitstud magistritööd:
- Liis Koser (2024) “Õpetajate kogemused ja vajadused tehnoloogiatundide läbiviimisel õppetöö osana HK Unicorn Squad programmi näitel“, juhendaja: Marili Rõõm
- Liina Bork (2024) “eTwinningu informaatikaga seotud projektide analüüs“, juhendaja: Piret Luik
- Carmen Keivabu (2024) “Riigieksami ülesannete ja ChatGPT ümbersõnastatud ülesannete võrdlus“, juhendajad: Piret Luik ja Kerli Orav-Puurand
- Mykhailo Dorokhov (2024) “Python programming module for non-specialized schools as an introduction to IT“, juhendajad: Marina Lepp ja Emanuele Bardone
- Laura Karu (2024) “Pythoni PyGame’iga mängude programmeerimise moodul gümnaasiumiastmele“, juhendaja: Tauno Palts
- Kadri Vilder (2024) “Kursuse „Veebilehtede loomine edasijõudnutele (LTAT.03.015)“ õppematerjalide uuendamine“, juhendaja: Lidia Feklistova
- Ene Eeskivi (2024) “Kaskaadlaadistiku õppematerjalide uuendamine kursusele “Veebilehtede loomine”“, juhendaja: Lidia Feklistova
- Jane Hinto-Kivimaa (2024) “HTM Moodle kasutusjuhend õpetajatele”, juhendajad: Reelika Suviste ja Maarja Sõrmus
- Joosep Kaimre (2024) “Tehisintellekti võimekus ja kasutus algajatele suunatud objektorienteeritud programmeerimise kursusel“, juhendaja: Marina Lepp
- Veronika Lehesaar (2023) “Informaatikaõpe III kooliastmes Tartumaa ja Valgamaa koolide näitel“, juhendajad: Piret Luik ja Riin Saadjärv
- Epp Tohver (2023) “Matemaatika- ja informaatikaõpetajate arvamus ettevõtlusõppest“, juhendaja: Reelika Suviste
- Kadri Sügis (2023) “Gümnaasiumi valikkursuse “Maamõõtmispraktikum” koostamine“, juhendaja: Marina Lepp
- Alari Talv (2023) “Digipädevuse ja informaatikaõppe haldamise süsteemi loomine Elva Gümnaasiumi näitel“, juhendaja: Riin Saadjärv
- Emma Miljand (2023) “Klassiõpetajad küberkiusamise ennetajate ja sekkujatena“, juhendajad: Piret Luik ja Karin Naruskov
- Jaana Kõvatu (2023) “Kuue klotsi mänguminutite veebikursuse loomine“, juhendaja: Piret Luik
- Kristiina Keps (2023) “Veebirakendus programmeerimise õppimiseks II ja III kooliastmes“, juhendaja: Marina Lepp
- Carolin Kirotar (2023) “Erinevad õppevormid ja nende seos õpitulemustega kursuse „Objektorienteeritud programmeerimise“ näitel“, juhendaja: Marina Lepp
- Rene Kütt (2023) “Plagiaadikontroll programmeerimise logide põhjal“, juhendajad: Marina Lepp ja Heidi Meier
- Martti Kakk (2023) “Automaatkontrollide arendus õppetöö tagasisidestamiseks aines Andmebaasid“, juhendajad: Piret Luik ja Vambola Leping
- Lohe Anna Oras (2023) “Ametikoha nõuded tuletoetusprogrammi Tooru kasutamiseks iseliikuvate haubitsate K9 meeskonnas ja väljaõppematerjalid programmi õpetamiseks“, juhendajad: Reelika Suviste ja Veiko Dieves
- Margus Roo (2022) “Andmebaaside kursuse lugemismaterjali loomine“, juhendaja: Piret Luik
- Merilin Rauman (2022) “Matemaatikaõpetajate kogemused erinevate e-õppevarade kasutamisel“, juhendajad: Karin Täht ja Piret Luik
- Kerstin Kippar (2022) “Viimsi Gümnaasiumi projekt „Matemaatika 2.0“ ja selle mõju õpilaste uskumustele ja õpiharjumustele matemaatikas“, juhendaja: Marina Lepp
- Maret Vaabel (2022) “Veebipõhiste õppematerjalide kasutusjuhendid distantsõppe toetamiseks“, juhendajad: Piret Luik ja Reelika Suviste
- Riin Saadjärv (2021) “Õpetajate ootused masinõppe kasutusvõimaluste kohta koolis HITSA “Digitaalselt aktiivse kooli” kuldtaseme tunnustuse pälvinud koolide õpetajate näitel“, juhendaja: Piret Luik
- Sigrid Siik (2021) “Õpetajad Facebooki professionaalsete gruppide kasutajatena distantsõppe ajal“, juhendaja: Piret Luik
- Anastassia Fomin (2021) “Informaatikaviktoriini Kobras tulemuste visualiseerimisvahend ja interaktiivne ülesannete kogumik“, juhendaja: Lidia Feklistova
- Ruth Schihalejev (2021) “Õppeprotsessi kognitiivsetele tasemetele vastavad ülesanded kursusel “Programmeerimine”“, juhendaja: Tauno Palts
- Tiim Salumägi (2021) “Digitaalse õppematerjali väljatöötamine arvuti osade õpetamiseks informaatika tundides II kooliastmes“, juhendaja: Piret Luik
- Kristin Parve (2021) “Informaatikat õpetavate õpetajate koolitusvajadus“, juhendaja: Reelika Suviste.
- Anett Laanemets (2020) “Digimäng kui uus mängu liik ja 3-7-aastaste laste lapsevanemate suhtumine ning hinnangud selle kasutamisele ja reguleerimisele“, juhendaja: Piret Luik
- Jelizaveta Reitsakas (2020) “Programmeerimise sissejuhatava kursuse õppijate teadmisi ja oskusi mõõtev test“, juhendajad: Eno Tõnisson ja Marina Lepp
- Hanna-Liisa Reponen (2020) “Foorumite kasutajate aktiivsus ja üliaktiivsete vastajate roll e-kursusel “Programmeerimise alused II”“, juhendajad: Eno Tõnisson ja Reelika Suviste
- Getriin Kokk (2020) “Algoritmilise mõtlemise oskust arendav arvutivaba programmeerimise õppematerjal II ja III kooliastmele“, juhendaja: Tauno Palts
- Aveli Ladva (2019) “Digitaalse õppevara väljatöötamine Eesti statistikaameti andmebaasi kasutamiseks geograafia õppeaine III kooliastmes“, juhendajad: Piret Luik ja Ülle Liiber
- Pille-Riin Parts (2019) “Digitaalselt aktiivsete koolide pedagoogilise personali kirjeldused ja soovitused digipädevuste arendamisest“, juhendajad: Piret Luik ja Merle Taimalu
- Külliki Otsa (2019) “Õpetajakoolituse õppejõudude hinnangud oma tehnoloogia-, pedagoogika- ja ainealastele teadmistele ning nende seos enesetõhususega“, juhendajad: Piret Luik ja Merle Taimalu
- Marjo Toomik (2018) “Sphero SPRK+ integreerimine I kooliastmesse“, juhendajad: Taavi Duvin ja Piret Luik
- Heidi Meier (2018) “Õppijate käitumismustrid programmeerimisülesande lahendamisel: logifailide analüüs“, juhendaja: Eno Tõnisson
- Kristiina Käärik (2018) “Programmeerimise MOOCidele registreerumise motivatsiooni seos osalejate taustaandmetega“, juhendaja: Piret Luik
- Kersti Kivisoo (2018) “Pythoni programmeerimise algõppe e-kursuse „Programmeerimise alused” läbiviimine kombineeritud õppena koolis“, juhendajad: Tauno Palts ja Merilin Säde
- Getriin Aaviste (2018) “Osalejate taustaandmete mõjutustest programmeerimise MOOC-i kursuse läbimisel“, juhendaja: Reelika Suviste
- Terttu Tammaru (2018) “Digiõpiku koostamine II kooliastme digimeedia õppeteema näitel“, juhendaja: Tauno Palts
- Raigo Kodasmaa (2017) “Programmeerimiskeele Python veateated programmeerimise algõppes“, juhendaja: Eno Tõnisson
- Külliki Otsa (2017) “MOOC-idel osalemise motiivide soolised erinevused MOOC-i “Programmeerimisest maalähedaselt” näitel“, juhendaja: Piret Luik
- Eerik Muuli (2017) “Graafiliste ülesannete automaatkontroll programmeerimise vaba juurdepääsuga e-kursuste raames“, juhendaja: Eno Tõnisson
- Nele Rosenberg (2017) “MOOCi „Programmeerimise alused“ mittelõpetanud osalejate katkestamise põhjused”, magistriõppe lõputöö, juhendaja: Reelika Suviste
- Merilin Säde (2015) “Osalejate tagasiside süsteem e-kursusel „Programmeerimisest maalähedaselt“”, juhendaja: Eno Tõnisson
ja bakalaureusetööd:
- Martin Vendelin “Kursuse „Andmebaasid“ projektide analüüs“, juhendaja: Piret Luik
- Jaagup Tamme (2024) “Kursuse „Andmebaasid“ õpitulemuste analüüs erinevates aspektides”, juhendaja: Piret Luik
- Vanda Pakina (2024) “Sissejuhatavate õppematerjalide koostamine kursusele „Veebilehtede loomine““, juhendaja: Lidia Feklistova
- Andres Alumets (2024) “Informaatikaviktoriini Kobras tulemuste analüüs“, juhendaja: Lidia Feklistova
- Vallo Kask (2024) “Eriolukorra ajal toimunud informaatikaviktoriini Kobras tulemuste analüüs“, juhendaja: Lidia Feklistova
- Karina Tolli (2024), “GitHub Copilot Chat vestlusroboti rakendamine veebiarenduses: Praktiline võrdlus inimarendaja tööga“, juhendaja: Lidia Feklistova
- Kevin Telliskivi (2024) “Arvutinägemise Python OpenCV õppemooduli loomine gümnaasiumile“, juhendaja: Tauno Palts
- Kersti Joala (2024) „Enesekontrolli- ja eksamitestid kursusele „Introduction to programming““, juhendaja: Reelika Suviste
- Enrique Sarap (2024) „Lugemismaterjalide ja enesekontrolliülesannete koostamine kursusele ,,Introduction to Programming”“, juhendaja: Reelika Suviste
- Karro Soosaar (2024) „Lahenduse keskkonna kasutajakogemus programmeerimise algkursusel“, juhendajad: Reelika Suviste ja Merilin Säde
- Külli Kangro (2024) “Veebirakendus päringuvigade analüüsimiseks PostgreSQL-i logide abil kursusel „Andmebaasid““, juhendajad: Piret Luik ja Marina Lepp
- Karolina Samasev (2024) “MOOCi “Programmeerimisest maalähedaselt” silmaringimaterjalide uuendamine“, juhendaja: Marina Lepp
- Eva Luude (2024) “Kursuse “Objektorienteeritud programmeerimine” rühmatööde analüüs“, juhendaja: Marina Lepp
- Anne-Mari Kasemetsa (2024) “Naiste ja meeste õpitulemuste erinevuste uurimine Tartu Ülikooli informaatika eriala kursustel“, juhendaja: Marina Lepp
- Grete Neilinn (2023) “Veebisaidi loomise protsess ChatGPT4 abiga ning ilma“, juhendaja: Lidia Feklistova
- Rait Läll (2023) “Veebisaidi loomine Tartu Karlova Kooli kunstiõpetuse 5.-9. klasside õpilastele ja õpetajatele“, juhendaja: Lidia Feklistova
- Anton Zakatov (2023) “Abivahenditega varustatud koduülesannete koostamine Tartu Ülikooli kursusele „Objektorienteeritud programmeerimine”“, juhendaja: Marina Lepp
- Karl Erik Ott (2023) “Murelahendajate koostamine Tartu Ülikooli kursuse “Andmebaasid” jaoks ja nende kasutamise analüüs“, juhendajad: Piret Luik ja Marina Lepp
- Tuule Tani (2023) “Kursuse “Andmebaasid” kodulugemiste täiendamine õppevideotega“, juhendaja: Piret Luik
- Anette Evisalu (2023) “Kursuse „Sissejuhatus andmebaasidesse“ projektide analüüs“, juhendaja: Piret Luik
- Henri Laats (2023) “Uue ülesandekogu ja kodutöödele vastavate murelahendajate koostamine kursusele ,,Introduction to programming II”“, juhendaja: Reelika Suviste
- Kaupo Humal (2023) “Nähtavusanalüüsi mooduli arendus Eesti Kaitseväele“, juhendajad: Reelika Suviste ja Valdur Tammets
- Joosep Albre (2023) “Tartu Ülikooli kursuse “Programmeerimine” ülesannete automaatkontrollide uuendamine ja üleviimine keskkonda lahendus.ut.ee“, juhendaja: Tauno Palts
- Maike Kadaja (2023) “Vestlusagendile ProgVestlus andmestiku loomine aines “Programmeerimine”“, juhendajad: Tauno Palts ja Reimo Palm
- Raiki Mänd (2023) “Tartu Ülikooli kursuse „Programmeerimine“ arvestuslike testide uuendamine“, juhendajad: Tauno Palts ja Reimo Palm
- Kaur Taal (2023) “Veebirakenduse loomine kursuse „Programmeerimine“ programmeerimisülesannete haldamiseks“, juhendajad: Tauno Palts ja Reimo Palm
- Patrik Pruunsild (2022) “Tartu Ülikooli kursuse “Programmeerimise alused” uus ülesannete kogu“, juhendaja: Heidi Meier
- Keit Järve (2022) “Programmeerimise MOOCidel osalejate väljalangemise ja kaasatuse võrdlus lähtudes nende eesmärgist kursusel“, juhendaja: Marili Rõõm
- Uku Roio (2022) “Kursuse „Sissejuhatus andmebaasidesse“ praktikumimaterjalide loomine“, juhendaja: Piret Luik
- Markus Herman Tiik (2022) “Õpetajate multimeediat sisaldavate õppematerjalide kasutamine“, juhendaja: Lidia Feklistova
- Gervin Ilus (2022) “Õppematerjalid Vue.js raamistikule“, juhendaja: Lidia Feklistova
- Mattias Sokk (2022) “Veebirakenduse loomine informaatikaviktoriinile Kobras“, juhendaja: Lidia Feklistova
- Maiken Veedla (2022) “Enesekontrollitestide koostamine Tartu Ülikooli kursusele „Objektorienteeritud programmeerimine““, juhendaja: Marina Lepp
- Laura Raudsepp (2022) “Eriolukorras Tartu Ülikooli informaatika õppekava kursustes kasutatud distantsõppemeetodid ja nende mõju tulemustele nelja kohustusliku aine põhjal“, juhendajad: Marina Lepp ja Piret Luik
- Karolin Kivilaan (2022) “Murelahendajate koostamine Tartu Ülikooli kursuse „Sissejuhatus andmebaasidesse“ jaoks“, juhendajad: Piret Luik ja Marina Lepp
- Sandra Lannes (2022) “Hoiakud matemaatikast ning nende seos programmeerimisega“, juhendaja: Reelika Suviste
- Sarah Lannes (2022) “Informaatika üliõpilaste sisseastumise motivatsioon“, juhendajad: Reelika Suviste ja Merilin Säde
- Taniel Saarevet (2022) “Koduülesannete ja murelahendajate loomine kursusele „Introduction to Programming”, juhendajad: Marina Lepp ja Reelika Suviste
- Eero Ääremaa (2022) “Gümnaasiumi kursuse “Tarkvaraarendus” Pythoni riistvaramooduli koostamine Raspberry Pi-ga“, juhendaja: Tauno Palts
- Georg Demidov (2022) “Objektorienteeritud programmeerimise õppematerjalide koostamine Tartu Ülikooli kursusele “Programmeerimine”“, juhendajad: Tauno Palts ja Helle Hein
- Juhan Tamm (2022) “Pythonit tutvustav tund III kooliastmele“, juhendaja: Tauno Palts
- Kadi Sammul (2022) “Gümnaasiumi programmeerimise eksami koostamine ja katsetamine“, juhendaja: Tauno Palts
- Nora Anete Müller (2022) “Osalejate edenemise uurimine kursusel “Programmeerimisest maalähedaselt”“, juhendaja: Tauno Palts
- Siim Mardus (2022) “Taskers – brauseripõhine mitme mängijaga raalmõtlemist arendav lauamäng”, juhendaja: Tauno Palts
- Triinu Aug (2022) “Kontrolltööde koostamise ja hindamise juhendite loomine Tartu Ülikooli kursusele “Programmeerimine”“, juhendaja: Tauno Palts
- Marge Seppo (2022) “Tüdrukute osalemise suurendamine informaatikaõppes“, juhendaja: Tauno Palts
- Siim Tanel Laisaar (2021) “Valikmooduli „Andmebaasi päringud“ koostamine gümnaasiumiastmele“, juhendajad: Piret Luik ja Tauno Palts
- Aveli Klaos (2021) “Andmebaase tutvustava valikmooduli koostamine gümnaasiumiastmele“, juhendajad: Piret Luik ja Tauno Palts
- Gerli Kõiv (2021) “Õppematerjalide koostamine teemal “Sisuhaldustarkvarad”“, juhendaja: Lidia Feklistova
- Kristina Lillo (2021) “Informaatikaõppes andeka õpilase märkamine ja toetamine“, juhendaja: Reelika Suviste
- Arnold Veltmann (2021) “Informaatikaõpe II ja III kooliastmes Tartumaa koolide näitel“, juhendaja: Reelika Suviste
- Säde Mai Krusberg (2021) “Gümnaasiumi valikkursuse “Tarkvaraarendus” PySimpleGUI õppemooduli loomine“, juhendaja: Tauno Palts
- Johanna Angela Bremen (2021) “Digiõpiku II kooliastme robootika peatüki uuendamine“, juhendajad: Alo Peets ja Tauno Palts
- Joosep Kaimre (2021) “Murelahendajate koostamine Tartu Ülikooli kursuse „Programmeerimine“ jaoks“, juhendaja: Marina Lepp
- Carolin Kirotar (2021) “Programmeerimiskursuse „Tehnoloogia tarbijast loojaks“ projektide analüüs“, juhendaja: Marina Lepp
- Rene Kütt (2021) “Thonny logide analüüsi veebirakendus“, juhendajad: Marina Lepp ja Heidi Meier
- Johan Erik Pukk (2021) “N-graafide analüsaatori loomine“, juhendajad: Heidi Meier ja Marina Lepp
- Triin Mirjam Tark (2021) “Veebitunnid Tartu Ülikoolis pärast eriolukorda loodus- ja täppisteaduste valdkonna ning sotsiaalteaduste valdkonna üliõpilaste hinnangul“, juhendajad: Piret Luik ja Marina Lepp
- Mihkel Pent (2020) “Murelahendajad programmeerimise kursusel“, juhendaja: Marina Lepp
- Anett Klaanberg (2020) “Murelahendajate koostamine Tartu Ülikooli kursuse „Objektorienteeritud programmeerimine” tarbeks“, juhendaja: Marina Lepp
- Karolin Stimmer (2020) “Kasutajakogemuse disaini valikkursus gümnaasiumile“, juhendaja: Marina Lepp
- Sten Vaher (2020) “Õppijate lahendusprotsesside analüüsimine. Thonny logifailide põhjal“, juhendaja: Heidi Meier
- Heli-Katri Marttila (2020) “Programmide sarnasuse määratlemine ühe programmeerimisülesande näitel“, juhendajad: Eno Tõnisson ja Heidi Meier
- Eleriin Rein (2020) “Eesti gümnaasiumites õpetatavad programmeerimise kursused“, juhendaja: Tauno Palts
- Andro Margens (2019) “Programmeerimise algkursuste loengud“, juhendajad: Marina Lepp ja Eno Tõnisson
- Eva-Maria Pedosk (2019) “Programmeerimise algkursuste ülesannete kategoriseerimine Bloomi taksonoomia alusel“, juhendajad: Eno Tõnisson ja Marina Lepp
- Doris Park (2019) “NumPy õppematerjali koostamine gümnaasiumi valikkursusele “Tarkvaraarendus”“, juhendaja: Merilin Säde
- Age Roosi (2019) “Thonny logifailide analüüsi automatiseerimine“, juhendajad: Eno Tõnisson ja Heidi Meier
- Villem Tõnisson (2019) “Programmeerimisülesannete lahendamisel tekkivate Thonny logifailide korrastamine“, juhendajad: Eno Tõnisson ja Heidi Meier
- Sandra Puusepp (2019) “Programmeerimisülesannete kogu gümnaasiumi valikkursusele “Tarkvaraarendus”“, juhendajad: Eno Tõnisson ja Tauno Palts
- Omar Purik (2018) “Praktiliste ülesannete koostamine gümnaasiumile teemal “Infoturve”“, juhendajad: Kristjan Krips ja Tauno Palts
- Helen Hendrikson (2018) “MOOCi “Programmeerimise alused” ülesannete lahenduste analüüs“, juhendaja: Marina Lepp
- Edgar Pašenkov (2018) “Õpilaste motivatsioon osalemaks programmeerimisalasel MOOCil“, juhendaja: Piret Luik
- Inga Konovalova (2018) “Andmetöötluse mooduli pandas õppematerjalide koostamine programmeerimise kursustele“, juhendaja: Eno Tõnisson
- Madli Urbanik (2018) “Osalejate matemaatika motivatsioon MOOCil “Programmeerimise alused õpilastele”“, juhendaja: Merilin Säde
- Eisi Kõiv (2017) “Kutseõpetajate hinnangud arvutipõhiste testide kasutamisele ja enda digipädevustele arvutipõhiste testide valdkonnas“, juhendaja: Piret Luik
- Hanna-Liisa Reponen (2017) “Foorumite kasutamine vaba juurdepääsuga e-kursustel kursuse “Programmeerimisest maalähedaselt” näitel“, juhendajad: Eno Tõnisson ja Reelika Suviste
- Sixtina Ladva (2017) “E-kursuse “Programmeerimise alused” osalejate hinnangud ülesannetele“, juhendajad: Merilin Säde ja Eno Tõnisson
- Kadi Rõmmel (2017) “E-kursuse “Programmeerimise alused II” kahemõõtmelise järjendi esialgsete materjalide koostamine ning analüüs“, juhendaja: Eno Tõnisson
- Kirsti Tagam (2017) “E-kursuse „Programmeerimise alused II“ rekursiooni temaatika küsimuste ja ülesannete loomine“, juhendaja: Eno Tõnisson
- Ingrid Sarap (2017) “Vaba juurdepääsuga e-kursused kõrgkoolis. Kursuse “Programmeerimise alused” näide”, juhendaja: Eno Tõnisson
- Vello Vaherpuu (2016) “Murelahendajate loomise keskkond“, juhendajad: Eno Tõnisson ja Tauno Palts
- Kaspar Hollo (2016) “Programmeerimise e-kursusel osalejate küsimuste analüüs ja selle põhjal murelahendajate koostamine“, juhendaja: Eno Tõnisson
- Keili Pedel (2016) “E-kursuse “Programmeerimise alused” logifailide analüüs“, juhendaja: Eno Tõnisson