Siin on hulk programmeerimise õpetamise ja õppimise uurimise teemasid ja juhendajaid:
* Tärniga lõppevad teemad pole enam saadaval.
- Koduülesannete ning automaatkontrollide koostamine kursuse “Objektorienteeritud programmeerimine” jaoks (Marina Lepp) *
- Andmebaaside kursuse projektide analüüs (Piret Luik) *
- Andmebaaside kursusele murelahendajate koostamine ja nende kasutamise analüüs (Piret Luik) *
- Andmebaaside kursusele videomaterjalide ja ülesannete koostamine (Piret Luik) *
- Informaatika õpetamine I-II kooliastmes – teemad, vahendid (Piret Luik, kommentaar: vajab teadmisi haridussüsteemist ja didaktikast)
- Digiohutuse õpetamine koolis (Piret Luik kommentaar: vajab teadmisi haridussüsteemist ja didaktikast)
- eTwinning informaatikas (Piret Luik kommentaar: vajab teadmisi haridussüsteemist, didaktikast ja eTwinningust)
- Programmeerimisülesannete ja murelahendajate koostamine kursuse “Introduction to Programming II” jaoks (Reelika Suviste) *
- Informaatika õpetamine II-III kooliastmes (õppematerjalide loomine, vahendite kasutamine – täpsem teema sõltub üliõpilase kogemusest ja huvist) (Reelika Suviste)
- Tartu Ülikooli kursuse “Programmeerimise alused II” uus ülesannete kogu (Heidi Meier)
- Interaktiivse õpiku loomine (Lidia Feklistova)*
- Graafikalaua (ja teiste vahendite) kasutamine õppetöös (Marili Rõõm)
- Programmeerimise MOOCi katkestajad (Marili Rõõm) *
- Andmebaaside kursuselt väljalangemine (Marili Rõõm)
- Gümnaasiumile Pythoni mängude programmeerimise moodul PyGame’iga (Tauno Palts) *
- Ülikooli kursuse “Programmeerimine” testide uuendamine (Tauno Palts ja Reimo Palm) *
- Ülikooli kursuse “Programmeerimine” ülesannete üleviimine keskkonda lahendus.ut.ee (Tauno Palts) *
- Gümnaasiumile Pythoni pildituvastuse programmeerimise mooduli loomine OpenCV-ga (Tauno Palts) *
- Pythoni kursus III kooliastmele (Tauno Palts ja Riin Saadjärv) *
- Gümnaasiumi Pythoni programmeerimise interaktiivsete töölehtede loomine (Tauno Palts) *
- Ülikooli kursuse “Programmeerimine” vestlusagendi treenimine (Reimo Palm ja Tauno Palts)
- Õppijate tulemuste ennustamise tööriist (Reimo Palm)
- Harjutustestide tulemuste analüsaator (Reimo Palm)
- Programmeerimisülesannete andmebaas (Reimo Palm) *
- Tekstülesannete lahendamise keskkond. Prototüüp (Rein Prank)
- Arvutialgebra kasutamise viiside väljatöötamine hulkliikmete tegurdamise ülesannete jaoks põhikoolis (Rein Prank)