Informaatika didaktika töörühma liikmetega on seotud järgmised juba kaitstud magistritööd:
- Riin Saadjärv (2021) “Õpetajate ootused masinõppe kasutusvõimaluste kohta koolis HITSA “Digitaalselt aktiivse kooli” kuldtaseme tunnustuse pälvinud koolide õpetajate näitel“, juhendaja: Piret Luik
- Sigrid Siik (2021) “Õpetajad Facebooki professionaalsete gruppide kasutajatena distantsõppe ajal“, juhendaja: Piret Luik
- Anastassia Fomin (2021) “Informaatikaviktoriini Kobras tulemuste visualiseerimisvahend ja interaktiivne ülesannete kogumik“, juhendaja: Lidia Feklistova
- Ruth Schihalejev (2021) “Õppeprotsessi kognitiivsetele tasemetele vastavad ülesanded kursusel “Programmeerimine”“, juhendaja: Tauno Palts
- Tiim Salumägi (2021) “Digitaalse õppematerjali väljatöötamine arvuti osade õpetamiseks informaatika tundides II kooliastmes“, juhendaja: Piret Luik
- Kristin Parve (2021) “Informaatikat õpetavate õpetajate koolitusvajadus“, juhendaja: Reelika Suviste.
- Anett Laanemets (2020) “Digimäng kui uus mängu liik ja 3-7-aastaste laste lapsevanemate suhtumine ning hinnangud selle kasutamisele ja reguleerimisele“, juhendaja: Piret Luik
- Jelizaveta Reitsakas (2020) “Programmeerimise sissejuhatava kursuse õppijate teadmisi ja oskusi mõõtev test“, juhendajad: Eno Tõnisson ja Marina Lepp
- Hanna-Liisa Reponen (2020) “Foorumite kasutajate aktiivsus ja üliaktiivsete vastajate roll e-kursusel “Programmeerimise alused II”“, juhendajad: Eno Tõnisson ja Reelika Suviste
- Getriin Kokk (2020) “Algoritmilise mõtlemise oskust arendav arvutivaba programmeerimise õppematerjal II ja III kooliastmele“, juhendaja: Tauno Palts
- Aveli Ladva (2019) “Digitaalse õppevara väljatöötamine Eesti statistikaameti andmebaasi kasutamiseks geograafia õppeaine III kooliastmes“, juhendajad: Piret Luik ja Ülle Liiber
- Pille-Riin Parts (2019) “Digitaalselt aktiivsete koolide pedagoogilise personali kirjeldused ja soovitused digipädevuste arendamisest“, juhendajad: Piret Luik ja Merle Taimalu
- Külliki Otsa (2019) “Õpetajakoolituse õppejõudude hinnangud oma tehnoloogia-, pedagoogika- ja ainealastele teadmistele ning nende seos enesetõhususega“, juhendajad: Piret Luik ja Merle Taimalu
- Marjo Toomik (2018) “Sphero SPRK+ integreerimine I kooliastmesse“, juhendajad: Taavi Duvin ja Piret Luik
- Heidi Meier (2018) “Õppijate käitumismustrid programmeerimisülesande lahendamisel: logifailide analüüs“, juhendaja: Eno Tõnisson
- Kristiina Käärik (2018) “Programmeerimise MOOCidele registreerumise motivatsiooni seos osalejate taustaandmetega“, juhendaja: Piret Luik
- Kersti Kivisoo (2018) “Pythoni programmeerimise algõppe e-kursuse „Programmeerimise alused” läbiviimine kombineeritud õppena koolis“, juhendajad: Tauno Palts ja Merilin Säde
- Getriin Aaviste (2018) “Osalejate taustaandmete mõjutustest programmeerimise MOOC-i kursuse läbimisel“, juhendaja: Reelika Suviste
- Terttu Tammaru (2018) “Digiõpiku koostamine II kooliastme digimeedia õppeteema näitel“, juhendaja: Tauno Palts
- Raigo Kodasmaa (2017) “Programmeerimiskeele Python veateated programmeerimise algõppes“, juhendaja: Eno Tõnisson
- Külliki Otsa (2017) “MOOC-idel osalemise motiivide soolised erinevused MOOC-i “Programmeerimisest maalähedaselt” näitel“, juhendaja: Piret Luik
- Eerik Muuli (2017) “Graafiliste ülesannete automaatkontroll programmeerimise vaba juurdepääsuga e-kursuste raames“, juhendaja: Eno Tõnisson
- Nele Rosenberg (2017) “MOOCi „Programmeerimise alused“ mittelõpetanud osalejate katkestamise põhjused”, magistriõppe lõputöö, juhendaja: Reelika Suviste
- Merilin Säde (2015) “Osalejate tagasiside süsteem e-kursusel „Programmeerimisest maalähedaselt“”, juhendaja: Eno Tõnisson
ja bakalaureusetööd:
- Siim Tanel Laisaar (2021) “Valikmooduli „Andmebaasi päringud“ koostamine gümnaasiumiastmele“, juhendajad: Piret Luik ja Tauno Palts
- Aveli Klaos (2021) “Andmebaase tutvustava valikmooduli koostamine gümnaasiumiastmele“, juhendajad: Piret Luik ja Tauno Palts
- Gerli Kõiv (2021) “Õppematerjalide koostamine teemal “Sisuhaldustarkvarad”“, juhendaja: Lidia Feklistova
- Kristina Lillo (2021) “Informaatikaõppes andeka õpilase märkamine ja toetamine“, juhendaja: Reelika Suviste
- Arnold Veltmann (2021) “Informaatikaõpe II ja III kooliastmes Tartumaa koolide näitel“, juhendaja: Reelika Suviste
- Säde Mai Krusberg (2021) “Gümnaasiumi valikkursuse “Tarkvaraarendus” PySimpleGUI õppemooduli loomine“, juhendaja: Tauno Palts
- Johanna Angela Bremen (2021) “Digiõpiku II kooliastme robootika peatüki uuendamine“, juhendajad: Alo Peets ja Tauno Palts
- Joosep Kaimre (2021) “Murelahendajate koostamine Tartu Ülikooli kursuse „Programmeerimine“ jaoks“, juhendaja: Marina Lepp
- Carolin Kirotar (2021) “Programmeerimiskursuse „Tehnoloogia tarbijast loojaks“ projektide analüüs“, juhendaja: Marina Lepp
- Rene Kütt (2021) “Thonny logide analüüsi veebirakendus“, juhendajad: Marina Lepp ja Heidi Meier
- Johan Erik Pukk (2021) “N-graafide analüsaatori loomine“, juhendajad: Heidi Meier ja Marina Lepp
- Triin Mirjam Tark (2021) “Veebitunnid Tartu Ülikoolis pärast eriolukorda loodus- ja täppisteaduste valdkonna ning sotsiaalteaduste valdkonna üliõpilaste hinnangul“, juhendajad: Piret Luik ja Marina Lepp
- Mihkel Pent (2020) “Murelahendajad programmeerimise kursusel“, juhendaja: Marina Lepp
- Anett Klaanberg (2020) “Murelahendajate koostamine Tartu Ülikooli kursuse „Objektorienteeritud programmeerimine” tarbeks“, juhendaja: Marina Lepp
- Karolin Stimmer (2020) “Kasutajakogemuse disaini valikkursus gümnaasiumile“, juhendaja: Marina Lepp
- Sten Vaher (2020) “Õppijate lahendusprotsesside analüüsimine. Thonny logifailide põhjal“, juhendaja: Heidi Meier
- Heli-Katri Marttila (2020) “Programmide sarnasuse määratlemine ühe programmeerimisülesande näitel“, juhendajad: Eno Tõnisson ja Heidi Meier
- Eleriin Rein (2020) “Eesti gümnaasiumites õpetatavad programmeerimise kursused“, juhendaja: Tauno Palts
- Doris Park (2019) “NumPy õppematerjali koostamine gümnaasiumi valikkursusele “Tarkvaraarendus”“, juhendaja: Merilin Säde
- Age Roosi (2019) “Thonny logifailide analüüsi automatiseerimine“, juhendajad: Eno Tõnisson ja Heidi Meier
- Villem Tõnisson (2019) “Programmeerimisülesannete lahendamisel tekkivate Thonny logifailide korrastamine“, juhendajad: Eno Tõnisson ja Heidi Meier
- Sandra Puusepp (2019) “Programmeerimisülesannete kogu gümnaasiumi valikkursusele “Tarkvaraarendus”“, juhendajad: Eno Tõnisson ja Tauno Palts
- Omar Purik (2018) “Praktiliste ülesannete koostamine gümnaasiumile teemal “Infoturve”“, juhendajad: Kristjan Krips ja Tauno Palts
- Helen Hendrikson (2018) “MOOCi “Programmeerimise alused” ülesannete lahenduste analüüs“, juhendaja: Marina Lepp
- Edgar Pašenkov (2018) “Õpilaste motivatsioon osalemaks programmeerimisalasel MOOCil“, juhendaja: Piret Luik
- Inga Konovalova (2018) “Andmetöötluse mooduli pandas õppematerjalide koostamine programmeerimise kursustele“, juhendaja: Eno Tõnisson
- Madli Urbanik (2018) “Osalejate matemaatika motivatsioon MOOCil “Programmeerimise alused õpilastele”“, juhendaja: Merilin Säde
- Eisi Kõiv (2017) “Kutseõpetajate hinnangud arvutipõhiste testide kasutamisele ja enda digipädevustele arvutipõhiste testide valdkonnas“, juhendaja: Piret Luik
- Hanna-Liisa Reponen (2017) “Foorumite kasutamine vaba juurdepääsuga e-kursustel kursuse “Programmeerimisest maalähedaselt” näitel“, juhendajad: Eno Tõnisson ja Reelika Suviste
- Sixtina Ladva (2017) “E-kursuse “Programmeerimise alused” osalejate hinnangud ülesannetele“, juhendajad: Merilin Säde ja Eno Tõnisson
- Kadi Rõmmel (2017) “E-kursuse “Programmeerimise alused II” kahemõõtmelise järjendi esialgsete materjalide koostamine ning analüüs“, juhendaja: Eno Tõnisson
- Kirsti Tagam (2017) “E-kursuse „Programmeerimise alused II“ rekursiooni temaatika küsimuste ja ülesannete loomine“, juhendaja: Eno Tõnisson
- Ingrid Sarap (2017) “Vaba juurdepääsuga e-kursused kõrgkoolis. Kursuse “Programmeerimise alused” näide”, juhendaja: Eno Tõnisson
- Vello Vaherpuu (2016) “Murelahendajate loomise keskkond“, juhendajad: Eno Tõnisson ja Tauno Palts
- Kaspar Hollo (2016) “Programmeerimise e-kursusel osalejate küsimuste analüüs ja selle põhjal murelahendajate koostamine“, juhendaja: Eno Tõnisson
- Keili Pedel (2016) “E-kursuse “Programmeerimise alused” logifailide analüüs“, juhendaja: Eno Tõnisson