Pakutavad teemad

Siin on hulk programmeerimise õpetamise ja õppimise uurimise teemasid ja juhendajaid:

* Tärniga lõppevad teemad pole enam saadaval.

  • AI-põhised harjutusülesanded aines “Andmebaasid” (Piret Luik)
  • AI kasutamine õppijate poolt (kvalitatiivne uurimus) (Piret Luik)
  • Keelemudelite kasutamine informaatika või matemaatika õpetamisel (Piret Luik) (erinevad haridusastmed ehk siis täpsem teema sõltub üliõpilase kogemusest ja huvist)
  • Õppematerjal informaatikas, mis on AI ja mida see muudab III kooliastmes (Piret Luik) (vajab teadmisi haridussüsteemist, õppekavast, didaktikast)
  • Moodle logifailide analüsaatori edasiarendus ja õppijate tegevuste seosed õpitulemustega (Piret Luik)
  • SQL vigade analüüs logifailide analüsaatoriga (Piret Luik, Marina Lepp)
  • Informaatika üliõpilaste programmeerimise sisseastumiseksami tulemuse seos õppimistulemustega (Marili Rõõm, Tauno Palts)
  • AI-põhised harjutusülesanded kursusele “Programmeerimise alused” (Heidi Taveter)
  • AI ja programmeerimise MOOC-id (Marina Lepp)
  • Java logide analüüsi automatiseerimine (nt AI abiga) (Marina Lepp)
  • Programmeerimine AI abiga (Marina Lepp)
  • OOP-i kursuse logifailide analüsaatori edasiarendus ja Java vigade analüüs (Marina Lepp)*
  • AI-põhised harjutusülesanded OOP-ile (Marina Lepp)
  • OOP õppematerjalide koostamine (inglise keeles) (Ljubov Jaanuska)
  • Informaatika õpetamine alushariduses (Ljubov Jaanuska)
  • Informaatika õpetamine II-III kooliastmes (Reelika Suviste, Riin Saadjärv, Kristi Salum) (õppematerjalide loomine, vahendite kasutamine – täpsem teema sõltub üliõpilase kogemusest ja huvist)
  • Tehisintellekti kasutamine põhikoolis matemaatika ja/või informaatika teemade õpetamisel (täpsem teema sõltub üliõpilase huvist ning soovist, eeldab üldhariduskooliga kokkupuudet) (Reelika Suviste)
  • Informaatika õpetamine gümnaasiumis (Kristi Salum) (õppematerjalide loomine, vahendite kasutamine – täpsem teema sõltub üliõpilase kogemusest ja huvist)
  • Videod programmeerimise algkursusele (ingliskeelne kursus) (Reelika Suviste)
  • Kursuse “Introduction to Programming” projektide analüsaatori graafiline kasutajaliides (Reelika Suviste)
  • Tehisintellekti kasutamine programmeerimise algkursusel (õppematerjali loomine) (Reelika Suviste)
  • Automaatkontrolli õpetajamaterjal Lahenduse jaoks (Reelika Suviste, Merilin Säde)*
  • Raalmõtlemise põhimõtete tutvustamine üldhariduskoolides (Riin Saadjärv)
  • Lisamaterjali loomine kursuse “Andmebaasid” jaoks (Lidia Feklistova) (põhifookuses on relatsioonalgebra teema)
  • Murelahendaja loomine aine “Veebilehtede loomine” jaoks (Lidia Feklistova)
  • Informaatikaviktoriini Kobras ülesannete analüüs AI abil (Lidia Feklistova; can also be done by an English-speaking student, the title: Analyzing Beaver Informatics Contest Tasks with AI).
  • Lisaülesannete seos õpetulemustega aines “Veebilehtede loomine” (Lidia Feklistova; can also be done by an English-speaking student, the title: The Relationship of Additional Tasks to Learning Outcomes in the Course ‘Web Page Development‘)
  • Koostööl põhineva platvormi kavandamine ja arendamine modulaarsete õppevarade ühiseks loomeks (Lidia Feklistova; can also be done by an English-speaking student, the title: Design and Development of a Collaborative Platform for Co-Creating Modular Teaching Resources)
  • Digipädevuse testi raalmõtlemise ülesannete lahenduste analüüs (Lidia Feklistova, Tauno Palts)
  • Programmikoodi plagiaadituvastus (Priit Paluoja, Merilin Säde)
  • Automaatkontrolliga harjutusülesanded kursusele “Sissejuhatus andmebaasidesse” (Marili Rõõm) *