Siin on hulk programmeerimise õpetamise ja õppimise uurimise teemasid ja juhendajaid:
* Tärniga lõppevad teemad pole enam saadaval.
- AI-põhised harjutusülesanded aines “Andmebaasid” (Piret Luik)
- AI kasutamine õppijate poolt (kvalitatiivne uurimus) (Piret Luik)
- Keelemudelite kasutamine informaatika või matemaatika õpetamisel (Piret Luik) (erinevad haridusastmed ehk siis täpsem teema sõltub üliõpilase kogemusest ja huvist)
- Õppematerjal informaatikas, mis on AI ja mida see muudab III kooliastmes (Piret Luik) (vajab teadmisi haridussüsteemist, õppekavast, didaktikast)
- Moodle logifailide analüsaatori edasiarendus ja õppijate tegevuste seosed õpitulemustega (Piret Luik)
- SQL vigade analüüs logifailide analüsaatoriga (Piret Luik, Marina Lepp)
- Informaatika üliõpilaste programmeerimise sisseastumiseksami tulemuse seos õppimistulemustega (Marili Rõõm, Tauno Palts)
- AI-põhised harjutusülesanded kursusele “Programmeerimise alused” (Heidi Taveter)
- AI ja programmeerimise MOOC-id (Marina Lepp)
- Java logide analüüsi automatiseerimine (nt AI abiga) (Marina Lepp)
- Programmeerimine AI abiga (Marina Lepp)
- OOP-i kursuse logifailide analüsaatori edasiarendus ja Java vigade analüüs (Marina Lepp)*
- AI-põhised harjutusülesanded OOP-ile (Marina Lepp)
- OOP õppematerjalide koostamine (inglise keeles) (Ljubov Jaanuska)
- Informaatika õpetamine alushariduses (Ljubov Jaanuska)
- Informaatika õpetamine II-III kooliastmes (Reelika Suviste, Riin Saadjärv, Kristi Salum) (õppematerjalide loomine, vahendite kasutamine – täpsem teema sõltub üliõpilase kogemusest ja huvist)
- Tehisintellekti kasutamine põhikoolis matemaatika ja/või informaatika teemade õpetamisel (täpsem teema sõltub üliõpilase huvist ning soovist, eeldab üldhariduskooliga kokkupuudet) (Reelika Suviste)
- Informaatika õpetamine gümnaasiumis (Kristi Salum) (õppematerjalide loomine, vahendite kasutamine – täpsem teema sõltub üliõpilase kogemusest ja huvist)
- Videod programmeerimise algkursusele (ingliskeelne kursus) (Reelika Suviste)
- Kursuse “Introduction to Programming” projektide analüsaatori graafiline kasutajaliides (Reelika Suviste)
- Tehisintellekti kasutamine programmeerimise algkursusel (õppematerjali loomine) (Reelika Suviste)
- Automaatkontrolli õpetajamaterjal Lahenduse jaoks (Reelika Suviste, Merilin Säde)*
- Raalmõtlemise põhimõtete tutvustamine üldhariduskoolides (Riin Saadjärv)
- Lisamaterjali loomine kursuse “Andmebaasid” jaoks (Lidia Feklistova) (põhifookuses on relatsioonalgebra teema)
- Murelahendaja loomine aine “Veebilehtede loomine” jaoks (Lidia Feklistova)
- Informaatikaviktoriini Kobras ülesannete analüüs AI abil (Lidia Feklistova; can also be done by an English-speaking student, the title: Analyzing Beaver Informatics Contest Tasks with AI).
- Lisaülesannete seos õpetulemustega aines “Veebilehtede loomine” (Lidia Feklistova; can also be done by an English-speaking student, the title: The Relationship of Additional Tasks to Learning Outcomes in the Course ‘Web Page Development‘)
- Koostööl põhineva platvormi kavandamine ja arendamine modulaarsete õppevarade ühiseks loomeks (Lidia Feklistova; can also be done by an English-speaking student, the title: Design and Development of a Collaborative Platform for Co-Creating Modular Teaching Resources)
- Digipädevuse testi raalmõtlemise ülesannete lahenduste analüüs (Lidia Feklistova, Tauno Palts)
- Programmikoodi plagiaadituvastus (Priit Paluoja, Merilin Säde)
- Automaatkontrolliga harjutusülesanded kursusele “Sissejuhatus andmebaasidesse” (Marili Rõõm) *