Siin on hulk programmeerimise õpetamise ja õppimise uurimise teemasid ja juhendajaid:
* Tärniga lõppevad teemad pole enam saadaval.
- Enesekontrolliks mõeldud programmeerimisülesannete loomine kursusele “Programmeerimise alused” (Heidi Taveter) *
- Andmebaaside kursuse logifailide analüsaatori edasiarendus ja SQL vigade analüüs (Piret Luik)*
- Informaatika alusmooduli ainete tagasiside seos õpitulemustega (Piret Luik) *
- Koduülesannete uuendamine aines Andmebaasid (Piret Luik) *
- Keelemudelite kasutamine informaatika või matemaatika õpetamisel (Piret Luik) (erinevad haridusastmed ehk siis täpsem teema sõltub üliõpilase kogemusest ja huvist)
- Informaatika õpetamine I-II kooliastmes (Piret Luik) (Teemad, vahendid, õppematerjalid ehk siis täpsem teema sõltub üliõpilase kogemusest ja huvist. Vajab teadmisi haridussüsteemist ja didaktikast.)
- Soolised erinevused kursuse “Objektorienteeritud programmeerimine” läbimisel (Marina Lepp) *
- Lisamaterjali loomine kursuse “Objektorienteeritud programmeerimine” jaoks (Marina Lepp) *
- OOP õppematerjalide koostamine (inglise keeles) (Ljubov Jaanuska)
- Informaatika õpetamine alushariduses (Ljubov Jaanuska)
- Informaatika õpetamine II-III kooliastmes (Reelika Suviste, Riin Saadjärv, Kristi Salum) (õppematerjalide loomine, vahendite kasutamine – täpsem teema sõltub üliõpilase kogemusest ja huvist)
- Tehisintellekti kasutamine põhikoolis matemaatika ja/või informaatika teemade õpetamisel (täpsem teema sõltub üliõpilase huvist ning soovist, eeldab üldhariduskooliga kokkupuudet) (Reelika Suviste)
- Informaatika õpetamine gümnaasiumis (Kristi Salum) (õppematerjalide loomine, vahendite kasutamine – täpsem teema sõltub üliõpilase kogemusest ja huvist)
- Videod programmeerimise algkursusele (ingliskeelne kursus) (Reelika Suviste)
- Kursuse “Introduction to Programming” projektide analüüs (Reelika Suviste)*
- Automaatkontrolli õpetajamaterjal Lahenduse jaoks (Reelika Suviste, Merilin Säde)*
- Raalmõtlemise põhimõtete tutvustamine üldhariduskoolides (Riin Saadjärv)
- Kursuse “Multimeedia” tööde analüüs (Lidia Feklistova) *
- Kursuse “Veebilehtede loomine edasijõudnutele” projektide analüüs (Lidia Feklistova) *
- Lisamaterjali loomine kursuse “Andmebaasid” jaoks (Lidia Feklistova) (põhifookuses on normaalkujude ja relatsioonalgebra teemad) *
- AI kasutamine hariduses (Lidia Feklistova) (eelistatud on õpetamiskogemusega üliõpilased)
- Informaatikaviktoriini Kobras tulemuste analüüs (Lidia Feklistova)
- Arvutiteadus ilma arvutita (ingl CS unplugged) informaatikaviktoriini Kobras näitel (Lidia Feklistova) *(eeldab loomingulist lähenemist, sealhulgas disainioskusi)
- Programmikoodi plagiaadituvastus (Priit Paluoja, Merilin Säde)
- Programmeerimise nädalatestide vastuste analüüs (Reimo Palm)
- Programmeerimise õpetamine tehisintellekti ajastul (Reimo Palm)
- Programmide automaatkontrollimise strateegiad (Reimo Palm)