Neljapäev, 13. jaanuar 2022
16.00-20.00 55-minutilised töötoad
Reede, 14. jaanuar 2022
9.30 Tervituskohv ja -tee.
10.00-11.00 Avamine. Andres Sutt (MKM), Aune Valk (TÜ), Kristi Salum (Harno) (Ruum 1037)
11.00-12.00 I plenaarettekanne. Tehisintellekti rakendused hariduses: võimalused ja väljakutsed (Elena Sügis). (Ruum 1037)
12.00-13.00 Lõuna Delta kohvikus
13.00-14.30 Paralleelsessioonid
Aeg | Huviharidus Ruum 1037 | Kõrgharidus Ruum 1019 | Vaba tarkvara ja kogemused Ruum 1021 | Vahendid Ruum 1007 |
13.00-13.25 | Teaduskooli roll informaatika õpetamisel koolides (Jaanus Sepp) | Võtted tudengite toetamiseks aine “Andme- ja tekstitöötlus” näitel (Anne Uukkivi) | Avatud e-kursuse kogemused COVID-19 ajastul (Kaido Kikkas) | Virtuaalreaalsus hariduses (Raimond-Hendrik Tunnel) |
13.30-13.55 | Distantsõppega seotud probleemid robootika huvihariduse näitel (Marika Reinmets) | Esimene semester IT-s: kuula ja pane tähele (Mirjam Paales) | Vaba tarkvara hariduses (Edmund Laugasson) | Arvuti kui töövahend kaasaegse äriklassi sülearvuti näitel (Alo Peets) |
14.00-14.25 | Informaatikaviktoriin Kobras (Lidia Feklistova) | Thonny logidest lähtuva tagasiside mõju programmeerimise kursuse arvestustöö tulemustele (Heidi Meier) | Uus viis küberhariduse pakkumiseks noortele (Marki Tihhonova-Kreek) | Miks õpetada informaatikat robotite peal? (Renno Raudmäe) |
14.45-15.45 II plenaarettekanne. Jõhvi tehnoloogiakool (Kadi Lääts). (Ruum 1037)
16.00-18.00 Ekskursioonid
19.00-22.45 Bankett Eesti Spordi- ja Olümpiamuuseumis (Rüütli 15).
Laupäev, 15. jaanuar 2022
9.30-10.00 Kohv, tee
10.00-11.00 III plenaarettekanne. Informaatikaolümpiaadid (Ahto Truu). (Ruum 1021)
11.15-12.45 Paralleelsessioonid
Aeg | Digipädevused ja IT alusteadmised Ruum 1020 | Üldharidus Ruum 1021 | Alusharidus Ruum 1019 |
11.15-11.40 | Digipädevused (Dicomp2.2, DiCompedu muudatused) (Mart Laanpere) | Mida õpetada põhikooli informaatikas? Pilguheit ainekavasse (Kristi Salum) | Digipädevus alushariduses (Elyna Heinmäe) |
11.45-12.10 | Õpilaste digipädevusmudeli enesehindamise küsimustiku piloteerimine (Piret Luik) | Programmeerimise projekti ja matemaatika ühendamise näide (Tatjana Tambovtseva) | Tulevikutegijad: tehnoloogiaharidus lasteaias (Kristi Salum) |
12.15-12.40 | IT-valdkonna alusteadmised kutsekoolidele (Mari Tõnisson) | Lillekastmisroboti projekt (Kailit Taliaru ja Kaja Lõuna) | Paikuse lasteaia kogemus (Maarja Saare) |
12.45-13.45 Lõuna Delta kohvikus
13.45-15.15 Paralleelsessioonid
Aeg | Programmeerimine gümnaasiumis Ruum 1020 | Õpetajakoolitus Ruum 1021 | MOOCid Ruum 1019 |
13.45-14.10 | Veebiprogrammeerimise ja -disaini õpetamine (Mikk Oad) | Raalmõtlemise õppematerjalidest õpetajakoolitusele TeaEdu4CT projekti põhjal (Mart Laanpere) | MOOC programmeerimise kursus gümnaasiumi õpilastele (Ago Luberg) |
14.15-14.40 | Programmeerimiskursuse „Tehnoloogia tarbijast loojaks“ projektide analüüs (Marina Lepp) | Informaatikaõpetajate praktikavõrgustikust ja koolitustest (Reelika Suviste) | Õppijate edu mõjutajad programmeerimise MOOCil (Marili Rõõm) |
14.45-15.10 | Programmeerimise koolieksam (Tauno Palts) | Eesti Informaatikahariduse strateegia (Riin Saadjärv ja Rasmus Kits) | Automaatkontrollide loomise lihtsustamine ja programmeerimisülesannete kogu (Eerik Muuli ja Marina Lepp) |
15.15-16.00 Kohv, tee ja lõpetamine